Nūjošana ir intesificēta staigāšana, izmantojot speciālas nūjas, lai radītu pilnvērtīgu ķermeņa treniņu.  Šai aktivitātei nav vecuma ierobežojuma, to var piemērot dažādiem fiziskās sagatavotības līmeņiem, tā saudzīgi un efektīvi, izmantojot pareizu nūjošanas tehniku, uzlabo veselību. Nūjošana nodarbina ap 90% cilvēka muskuļu, vienlaicīgi plašās vēzienveida kustības rokās, samazina sapringumu plecu joslā. 
Nūjošana:

  • atvieglo muguras sāpes: dabiskās, diagonālās kustības veicina mobilitātes uzlabošanos mugurkaulā, kā arī veicina aktīvās stabilitātes uzlabošanos.
  • mazina sāpes, muskuļu sasprindzinājumu plecu joslā: vēzienveida kustībs rokās ne tikai samazina sasprindzinājumu plecu joslā, bet, pielietojot pareizu nūjošanas tehniku, trenē muskuļus. Bieži, mazinoties pārlieku lielajam sasprindzinājumam plecu joslā, mazinās galvassāpes.
  • saudzīgāka locītavām: nūjošanas laikā tās tiek noslogotas par 30% mazāk, kā, piemēram, vienkārši soļojot. Samazina osteoporozes attīstības risku.
  • veinmērīgi nodarbina muskuļus: nūjošanas laikā, tiek nodarbināti gandŗīz 600 muskuļi, kas ir 90% no visas ķermeņa muskulatūras.
  • efektīvs veids lai samazinātu svaru: sadedzina par 46% vairāk kaloriju nekā soļošana bez nūjām (Cooper Institute pētījums Dallasa, ASV, 2002).
  • saudzīgs un efektīvs veids kā trenēt sirds asinsvadu un elpošanas sistēmas: paaugstina "labā" holesterīna un pazemina "sliktā" holesterīna līmeni asinīs, uzlabo asinsvadu elastību, ritmiskā un dziļā elpošana, veicina visa organisma šūnu apgādi ar skābekli.
  • nodarbe svaigā gaisā, veicina organisma apgādi ar skābekli, mazina stresu, veicina veselīgu miegu.
Tikai apgūstot pareizu nūjošanas tehniku ar piemērotām nūjošanas nūjām, ir iespējams iegūt pozitīvos veselību uzlabojošos efektus.
Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .