Pilates vingrošanas sistēmu izstrādāja Jozefs Pilatess, kurš bērnībā bija ļoti slimīgs bērns - cieta no rahīta, astmas un reimatisma. Jau no agras bērnības, viņš aizrāvās ar dažādu fizisko kultūru izpēti, pats nodarbojās ar peldēšanu, vingrošanu, slēpošanu un sāka izstrādāt pats savu vingrošanas programmu. Jau 14 gadu vecumā viņa fiziskais ķermenis bija tik labā formā, ka varēja pozēt kā modelis fotogrāfijām anatomijas grāmatām. Pirmā pasaules kara laikā, ievainotajiem ar kustību balsta aparāta traucējumiem, viņš izveidoja trenažierus, piestiprinot atsperes pie gultām. Arī turpmākos gadus turpināja darboties kustību kultūras jomā. Savu pirmo Pilatess skolu atvēra Ņūjorkā, bet tikai 70tajos gados ar Pilatess vingrošanas sistēmu iepazinās Anglija.

Pilates treniņa pamatprincipi:

  • Relaksācija. Atbrīvošanās no saspringuma.
  • Koncentrēšanās. Savu darbību apzināšanās.
  • Ķermeņa līdzsvarošana.
  • Pareiza elpošana.
  • Centrēšanās.
  • Kustību koordinācija.
  • Pacietība.
  • Regularitāte.

Pilates  metode ir ļoti droša vingrojumu sistēma, kas ir piemērota gandrīz ikvienam, Katram vingrojumam ir dažādas grūtības pakāpes, kas padara vingrojumus gam drošus, gan pietiekoši izaicinošus dažādiem cilvēkiem.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .